نوشته شده توسط : elham

مرکز خرید هیستوریا استانبول

markaz kharid historia istanbul

مرکز خرید هیستوریا استانبول , مرکز خرید پرطرفدار و معروف شهر استانبول در ناحیه فتیح و به مسجد سلطان احمد بسیار نزدیک و به راحتی میتوانید به این مسجد دسترسی داشته باشید که شامل  هفتادو پنج رستوران و فروشگاه در شش طبقه می باشد.در تور استانبول نوروز 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

طبقه های اول تا سوم قسمت مرکزی مد لباس برای آقایان و خانم ها می باشد که بیشتر مارکهای معروف لباس و پوشاک در مراکز فروشگاهی خودشان لباسهایی با مد روز برای خریداران ارائه کرده اند . در فروشگاه طبقه همکف هم از انواع مختلف مبلمان و وسایل منزل و انواع لوازم خانگی را دیدن کنید. در زمان دیدن از فروشگاه در هنگام غذا و ناهار میتوانید از رستوران فروشگاه که مارکهای مختلف رستورانها را در خود دارد استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ رستورانها لذت ببرید.در تور استانبول نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

آدرس فروشگاه : منطقه فتیح , بلوار ادنان مندرس

مرکز خرید آک استانبول 

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند.در تور استانبول نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد. مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم و مسافران تور استانبول ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.در تور استانبول نوروز 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلراستانبول

مطالب مرتبط:

مرکز خرید آک استانبول

 

مرکز خرید هیستوریا استانبول

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبو ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

شهر قدیمی آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا یکی از مکان های تاریخی آنتالیا می باشد که توسط رومی ها ساخته شده است . دیوارهای اطراف این شهر بلند و به سمت دریا ختم می شوند و به همین علت امروزه از آن به عنوان قلعه محله کاله ایجی یاد می شود . در دوره سلجوقی این شهر پس از توسعه به بندرگاه تبدیل شد که امروزه یکی از آپار تاریخی آنتالیا به شمار می رود . طرح این قلعه به نوعی بازگو کننده زندگی و آداب و ذسوم مردم آن دوره می باشد .در تور آنتالیا نوروز 95 میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

شهر قدیمی آنتالیا

در داخل قلعه خانه های متعددی وجود دارد که همه آنها از سنگ و چوب ساخته شده اند . خانه های این قلعه همگی دو وجهی هستند . این قلعه شامل دو طبقه می باشد که در پایین آشپزخانه و انبار قرار گرفته است و در طبقه بالای آن محل سکونت صاحب خانه بوده است . در پایین این قلعه بندرگاهی وجود دارد که دومین بندرگاه مهم ترکیه به شمار می رود .در تور آنتالیا نوروز 95 میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. این بندر گاه امروزه به یکی از مکان های تفریحی تبدیل شده است و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند علاوه بر بازدید از این قلعه در بندر گاه آن از قایق های تفریحی نیز استفاده کنند .

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا در نزدیکی یاکاپیناری و در حوالی شهر اسکندرون واقع شده است . این شهر از جمله جاذبه های آنتالیا می باشد که بر سر راه جاده ابریشم واقع شده است .در تور آنتالیا نوروز 95 میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. در داخل این شهر و همچنین در اطراف آن ویرانه هایی از زمان رومیها به چشم می خورد که با سنگ فرش های آن مربوط به قرن 4 میلادی است . در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن نشان داده شده است . در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان به چشم می خورد . این مکان برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 بسیار دیدنی خواهد بود .

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا عید 95 تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا 95 مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , معرفی هتل های آنتالیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . گردشگران تور آنتالیا عید 95 ستون های زیبای این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد در تور لحظه آخری آنتالیا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در قرن 18 ساخته شد و در منطقه کالکاپیسی آنتالیا قرار دارد . نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر از اطراف آن را احاطه کرده اند و داخل آن با آیه های قرآنی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: اماکن مذهبی و تفریحی آنتالیا,بازدید از آنتالیا,درباره آنتالیا,معرفی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل ریکسوس سان گیت در تور لحظه آخری آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. مساحت این هتل 250 هزار متر مربع می باشد. همچنین استخر این هتل مساحتی بالغ بر 18 هزار مترمربع دارد. از دیگر ویژگی های این هتل در تور آنتالیا عید 95 برخوردار بودن از شهر بازی مخصوص کودکان است. چشمه ی آب معدنی هتل رکسوس 8 هزار مترمربع وسعت دارد. این هتل با فرودگاه 45 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مراکز توریستی منطقه مثل موزه باستان شناسی و دروازه هادریان فقط 35 دقیقه پیاده با هتل مسافران تور آنتالیا 95 فاصله دارد .این هتل دارای 1094 اتاق می باشد.

از امکانات این هتل ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا می توان به تنیس روی میز، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی ویژه میهمانان تور آنتالیا نوروز 95، شوهای ورزشی در آمفی تئاتر، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی ویزه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه ، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، لاندری و صندوق امانات، رستوران های متعدد و با شکوه ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، سونا و جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ویژه گردشگران تور آنتالیا نوروز 95، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ، سولاریوم، بسکتبال، فوتبال و... اشاره داشت.

 برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا بازدید نمایید.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا؟,موقعیت هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا,نظرات درباره هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا,امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا در تور لحظه آخری آنتالیا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینند .


پارک ملی آنتالیا
    

پارک ملی در تور آنتالیا 95 در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . گردشگران تور آنتالیا تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. میهمانان تور آنتالیا عید 95 می توانن از این مکان دیدنی دیدن نمایند.

 

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی آنتالیا,بازدید از آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,معرفی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر، سونا و جکوزی، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه که در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید،محل نکهداری کودکان، زمین تنیس ویژه میهمانان تور آنتالیا نوروز 95، صرافی که میتوانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید، فروشگاه و بوفه صبحانه است.اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی، یخچال ویژه میهمانان تور آنتالیا عید 95، مجهز سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق، مینی بار، حمام با امکانات لازم و تلفن است. هتل لیماک آرکادیا آنتالیا هتلی شیک و مرتب می باشد که مسافران تور آنتالیا از اقامت خود در این هتل بسیار راضی هستند.


 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا که در منطقه کنیالتی آنتالیا واقع شده است دارای امکانات مدرن است از قبیل استخر روباز،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،استخر سرپوشیده و روباز است.هتل داری 334 اتاق و خدمات نگهداری از کودکان ویزه میهمانان تور آنتالیا تعطیلات عید 95 نیز هست.همچنین اتاق جلسه مجهز و اتومبیل کرایه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.هتل دارای کتابخانه و فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت ،پینگ پنگ و غیره است . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا بسیار تمییز و مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های محبوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

قیمت هتل کلاب سرا آنتالیا؟

هتل کلاب سرا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه لارا واقع شده و دارای 540 اتاق و سوییت می باشد. هتل کلاب سرا در سال 2007 مورد بازسازی قرار گرفته و به شکل امروزی درآمده است. در فاصله 12 کیلومتری از این هتل مرکز آنتالیا و همچنین در فاصله 9 کیلومتری از آن فرودگاه آنتالیا واقع شده است. خدمات این هتل برای میهمانان به صورت UALL می باشد.

 از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به لابی، رستوران، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، تنیس، استخر، سونا، حمام ترکی، جکوزی، ماساژ، اتاق بازی های کامپیوتری، سرویس نگهداری از کودکان و... اشاره نمود.

 می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل کلاب سرا آنتالیا بازدید نمایید.


هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا چطوره؟

هتل دلفین دیوا پرمیر در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای Delphin در ترکیه است. در این هتل مجموعا 390 اتاق برای میهمانان وجود دارد و شامل خدمات UALL می باشد. مرکز شهر آنتالیا 15 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه از این هتل فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است. هتل دلفین دیوا در سال 2004 میلادیدر زمینی به مساحت 24000 متر مربع احداث شده است. در این هتل 5 آسانسور شیشه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل دارای استخری زیبا در میان باغ هایی از درختان مدیترانه ای می باشد.

از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، بالکن، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش، امکانات باربی کیو، کتابخانه، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی، استخر، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی و استخر سر پوشیده، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ و وان آب داغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی و... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بازدید نمایید.


امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا؟

هتل کروانسرای لارا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل مجموعا دارای 407 اتاق برای پذیرایی از میهمانان می باشد. مرکز شهر آنتالیا در فاصله 12 کیلومتری از این هتل و فرودگاه آنتالیا در فاصله 10 کیلومتری از آن واقع شده است. یکی از امکانات این هتل برخوردار بودن از 11000 متر ساحل اختصاصی برای میهمانان خود می باشد.

از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، بوفه، بار، کتابخانه، باغ، گرمایش، امکانات جلسه و ضیافت، گاوصندوق، آرایشگاه، مرکز بدنسازی، صرافی، استخر سرپوشیده، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فروشگاه، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، سولاریوم، مرکز سلامت و آبگرم، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، وان آب داغ، تنیس، مینی گلف و... اشاره نمود.

می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل کروانسرای لارا آنتالیا بازدید نمایید.


امکانات هتل لارا پارک آنتالیا؟

هتل لارا پارک در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل از 4 ساختمان جدا از هم و مجموعا 472 اتاق برای رفاه میهمانان برخوردار می باشد. فرودگاه آنتالیا در فاصله 8 کیلومتری از هتل و مرکز شهر در فاصله 12 کیلومتری از آن واقع شده است. این هتل دارای 200 متر ساحل اختصاصی می باشدو در فاصله 100 متری از ساحل واقع شده است.

از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به استخر روباز، صرافی، اتوکشی، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، تهویه، بار، گاوصندوق، آسانسور، بوفه، ساحل اختصاصی و ... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل لارا پارک آنتالیا بازدید نمایید.


امکانات هتل پرتو بلو آنتالیا؟

هتل پرتو بلو در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل از دو ساختمان با 346 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل پرتو بلو در ساحل کنیالت، یکی از طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه و در دامنه کوه های "بیدلر" احداث شده است. مرکز تفریحی آنتالیا در فاصله 8 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به : لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، آسانسور، بار، کافه، دیسکو، کلاب، صندوق امانات،رستورانی، سالن استراحت، سرو غذا در اتاق، خشک‌شویی،خدمات پزشکی ،کلاب‌ شبانه، آرایشگاه، بوتیک، سوپرمارکت و اتاق کنفرانس، سینما،اینترنت بی‌سیم، پارکینگ و ... اشاره نمود.

می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل پورتو بلو آنتالیا بازدید نمایید. 


 کیفیت هتل لتونیا ریزورت آنتالیا؟

هتل لتونیا ریزورت در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در مجموع از 247 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل لتونیا در منطقه بلک واقع شده است. این هتل در فضایی سرسبز و همچنین در کنار ساحل قرار گرفته است. فرودگاه آنتالیا در فاصله 35 کیلومتری از این هتل قرار دارد. از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به سالن کنفرانس، سونا جکوزی، خدمات پزشک، صرافی، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز گلف و پینگ پنگ، بوفه صبحانه، استخر، سالن بدنسازی، حمام ترکی، زمین تنیس و ... اشاره داشت.

 می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل لتونیا ریزورت آنتالیا بازدید نمایید. 


قیمت هتل اورنج کانتی آنتالیا؟

هتل اورنج کانتی در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل یکی از محوب ترین هتل در میان مسافران تور آنتالیا می باشد. معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده است. استخر این هتل 5000 هزار متر مربع وسعت دارد. در فاصله 45 دقیقه ای از این هتل فرودگاه آنتالیا واقع شده است. هتل اونج کانتی در مجموع از 512 اتاق و سوییت برخوردار است. این هتل در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد.

از امکانات این هتل برای تور آنتالیا 94 می توان به مرکز سلامت و آبگرم، آرایشگاه و سالن زیبایی، ماساژ، ساحل و پلاژ اختصاصی، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودکان، لاندری و صندوق امانات، رستوران، بار، کافی شاپ، دو سالن بدنسازی، پارک آبی، سونا و جکوزی، غواصی، موج سواری، قایق رانی با کانو، حمام ترکی و بخار، زمین تنیس، پرتاب دارت، پینگ پنگ و... اشاره نمود.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل اورنج کانتی آنتالیا بازدید نمایید.


 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: سوال های متداول درباره هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس تور آنتالیا 94 در سال 2003 میلادی در منطقه زیبای کندو ساخته شده است. این هتل در فاصله 15 km فرودگاه آنتالیا و در 20 km مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. هتل ونیزیا پالاس آنتالیا دارای 536 اتاق و سوییت مجهز دارد. هتل ونیزیا پالاس آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذایی متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی ویژه مسافران تور آنتالیا 94 , آموزش شنا , غواصی , جت اسکی , استخر فصلی , سونا و جکوزی , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , باشگاه بدنسازی , آرایشگاه , اورژانس , سوپرمارکت برای خرید , کافی نت , سالن ویژه کنفرانس و همایش , زمین تنیس , میز بیلیارد , پینگ پنگ و دوچرخه سواری و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.

 هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ونیزیا پالاس آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کنکورد دلوکس تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه لارا واقع شده و با مرکز شهر آنتالیا 16 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا نیز در فاصله 10 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین این هتل موفق به دریافت جایزه Blue Flag از نظر پاکیزگی و ایمنی شده است.

از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به استخر آب گرم، ساحل اختصاصی، ورزشهای آبی، زمین تنیس، گاوصندوق، حمام ترکی، آسانسور، فروشگاه، گرمایش، تهویه، باغ، انبار بار و چمدان، رستوران، پذیرش شبانه روزی، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سونا، جکوزی، اتاق بازی های کامپیوتری، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از اطفال، بیلیارد، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، تنیس، کانو، بولینگ، دارت، موج سواری، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی ویژه مسافران تور آنتالیا 94 و... اشاره داشت.

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل کنکورد دلوکس آنتالیا بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا؟,کیفیت هتل کنکورد دلوکس آنتالیا,قیمت هتل کنکورد دلوکس آنتالیا,نظرات درباره هتل کنکورد دلوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل ریکسوس لارس تور آنتالیا 94 یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل در سواحل لارا احداث شده و دارای مساحتی حدود 112000 متر مربع است. هتل ریکسوس لارس در سال 2002 ساخته شده و مجموعا دارای 534 اتاق مجلل می باشد. فرودگاه آنتالیا در فاصله 18 کیلومتری از این هتل و همچنین مرکز این شهر در فاصله 15 کیلومتری از آن واقع شده است.

امکانات این هتل شامل: جکوزی ویژه مسافران تور آنتالیا 94، استخر روباز ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، کرایه دوچرخه، بولینگ، اسب سواری، رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، گرمایش، امکانات باربیکیو، خدمات خانه داری،اتو کشی، کرایه ماشین، خدمات تورها، دستگاه خودپرداز ، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، ماساژ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه ویژه مسافران تور آنتالیا 94 و... می باشد.

 

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا

هتل ریکسوس لارس آنتالیا 

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل ریکسوس لارس آنتالیا بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: درباره هتل ریکسوس لارس آنتالیا؟,امکانات هتل ریکسوس لارس آنتالیا,کیفیت هتل ریکسوس لارس آنتالیا,قیمت هتل ریکسوس لارس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران Vertigo بانکوک واقع در منطقه سیلوم یکی از مرتفع ترین رستوران هایی است که در هوای آزاد قرار دارد. برای تاثیرگذاری بیشتر، میزها در نزدیکترین نقطه به لبه ی بام قرار گرفته اند که غذا خوردن در چنین رستورانی سرشار از هیجان و تفریح می باشد. بر خلاف اسم این رستوران، معمولا ترس از ارتفاع تاثیر نامطلوبی بر مسافرین تور تایلند تابستان 94 نخواهد گذاشت. در این رستوران، فهرست کاملی از غذاهای گوناگون موجود است که غالب آنها را غذاهای دریایی , اروپایی و تایلندی در بر گرفته اند.

 

رستوران vertigo بانکوک

 

رستوران vertigo بانکوک

 

 

رستوران vertigo بانکوک

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران vertigo بانکوک تایلند, رستوران های تایلند, بهترین رستوران های تایلند , رستوران های ارزان تایلند, رستوران های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا در منطقه ای ساحلی و سرسبز در منطقه لارا آنتالیا واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره تور آنتالیا می باشد. این هتل در سال 2005 ساخته شده است. این هتل مجموعا 575 اتاق و سوئیت استاندارد دارد. از مزیت های این هتل می توان به برخوردار بودن از 110000 متر مربع ساحل اختصاصی برای مسافران تور آنتالیا اشاره کرد. مرکز شهر آنتالیا 8 کیلومتربا این هتل فاصله دارد. به دلیل این که تمام اتاق های هتل به دریا مشرف باشد طراحی این هتل به شکل U صورت گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24، آسانسور، امکانات ضیافت لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه برای مسافران تور آنتالیا، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، تنیس، باشگاه ورزشی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، مینی گلف، وان آب داغ، ماساژ، استخر روباز، سونا، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده برای مسافران تور آنتالیا، ساحل اختصاصی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، سیستم گرمایش، کتابخانه، بوفه، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، مرکز سلامت و آبگرم و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کروانسرای لارا آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , معروف ترین هتل های آنتالیا , هتل های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

هتل فالز اوزکایماک تور آنتالیا در منطقه ساحلی کونیالتی واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره آنتالیا می باشد. هتل فالز اوزکایماک 13 طبقه می باشد و مجموعا از 400 اتاق و 22 سوئيت تشکیل شده است. دریا در فاصله 200 متری هتل قرار دارد. در فاصله 50 متری این هتل ايستگاه اتوبوس و وسايل نقليه عمومي برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. در 1 كليومتري هتل شهر آنتالياواقع شده است. فرودگاه آنتالیا در فاصله 14 كليومتری از این هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، شیرجه، حمام ترکی و بخار، زمین بازی کودکان، آسانسور، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، سالن کنفرانس برای مسافران تور آنتالیا، امکانات ضیافت، لباسشویی، تنیس، باشگاه ورزشی، بیلیارد، پینگ پنگ، جکوزی و ... می باشد.

 

 

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل فالز اوزکایماک آنتالیا , هتل های لوکس آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب تور آنتالیا در منطقه بلک واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل مجموعا از 496 اتاق تشکیل شده است. این هتل به اینترنت پرسرعت وای فای تجهیز شده است. در فاصله 33 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 و مراکز خرید بلک در فاصله 3 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. یکی از مزیت های هتل برای مسافران تور آنتالیا دارا بودن ساحل اختصاصی است. مرکز شهر آنتالیا در فاصله 43 کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاه، اینترنت وایرلس رایگان، اتاق جلسه، بار، کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز، استخرسرپوشیده، سونا، ورزش های آبی، خدمات نگهداری از اطفال برای مسافران تور آنتالیا، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، ایروبیک، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، سرسره های آبی، چتر آفتاب، مینی کلاب، اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه برای مسافران تور آنتالیا و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستریا کلاب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های لوکس آنتالیا , معروف ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک تور آنتالیا در منطقه بلک واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل مجموعا از 373 اتاق تشکیل شده است. در فاصله 35 کیلومتری هتل آبشار ماناوگات واقع شده است. از این هتل تا معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر فاصله است. در فاصله 40 کیلومتری هتل مسافران تور آنتالیا فرودگاه بین المللی آنتالیا همچنین در فاصله 45 کیلومتری آن مرکز شهر آنتالیا 45قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه، استخر روباز، آرایشگاه، بار، خدمات نگهداری اطفال برای مسافران تور آنتالیا، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، سونا، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر اتاق هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر اتاق هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا , معرفی هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل هیا خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت تور آنتالیا در منطقه کمر واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد. یک سالن کنفرانس نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. در این هتل یک صرافی هم در نظر گرفته شده است. همچنین هتل الدار ریزورت در مجاورت دریا قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات برای مسافران تور آنتالیا، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، استخر روباز، حمام ترکی، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا، جکوزی، ماساژ ، اتاق جلسه، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، گاو صندوق، بالکن ، حمام، سشوار، صندوق امانات، حمام، سشوار برای مسافران تور آنتالیا و... می باشد.

 

 

 

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر لابی هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر رستوران هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر استخر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر اتاق هتل الدار ریزورت آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل الدار ریزورت آنتالیا , معرفی هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

کشتی کروز آنتالیا

 

تور آنتالیا کشتی کروز آنتالیا

کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات شهر توریستی آنتالیا می باشد که برای گردشگران عزیز تور آنتالیا تیر 94 قطعا خوشایند خواهد بود.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران بتوانند سوار این کشتی ها شوند باید ابتدا با اتوبوس ویا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران عزیز تور آنتالیا تیر 94می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند و تفریح خود را کامل کنند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی فوق العاده زیبایی را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

تور آنتالیا کشتی کروز آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کشتی کروز آنتالیا,تفریحات آنتالیا,درباره آنتالیا,بازدید از آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

چتر بازی در آنتالیا

 

 تور آنتالیا چتر بازی

گردشگران تور آنتالیا تابستان 94اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی در آسمان زیبای آن را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا است که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. گردشگران عزیز تور آنتالیا تیر 94 نگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما زیبا تر و کامل تر شود. لازم به ذکر است که قبل از پرش کرم ضد آفتاب بزنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

تور آنتالیا چتر بازی

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: چتر بازی در آنتالیا,تفریحات آنتالیا,بازدید از آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رودخانه ماناوگات آنتالیا

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا عید فطر 94می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا تعطیلات تیر 94 می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز تور آنتالیا ویژه تعطیلات عید فطر 94می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رودخانه ماناوگات آنتالیا,درباره آنتالیا,بازدید از آنتالیا,معرفی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

 تور آنتالیا پاموک کاله

پاموک کاله یکی از عجایب جهان است که توجه گردشگران تور آنتالیا تابستان 94 را به سوی خود جلب می کند. آنچه که باعث منحصر به فرد شدن این پدیده شده است وجود آبشارها و غارهای طبیعی و استخرهای طبیعی آن می باشد. این منطقه دارای تراس های از جنس سنگ های رسوبی می باشد که به دلیل رسوب باقی مانده و وجود چشمه های آب گرم شکل خاصی به خود گرفته است.

تور آنتالیا پاموک کاله

شاید برای گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 جالب باشد که بدانند در این منطقه 17 چشمه آب گرم با دمای حدود 212 درجه سانتی گراد وجود دارد که حتی تصور شنا کردن در چنین چشمه هایی آن هم با دمای 212 درجه کاملا غیر ممکن است. اما آبی که از صخره های زیبای پاموک کاله به سمت پایین سرازیر شده اند دارای دمای 35 درجه سانتی گراد می باشند که حوضچه هایی پایین این صخره ها را پر می کند. همچنین به دلیل وجود رسوب و املاح اطراف پاموک کاله این منطقه شبیه پنبه شده است که بسیار زیبا می باشد و توجه شما گردشگران عزیز تور آنتالیا ماه رمضان 94 را به سوی خودش جلب می کند.

تور آنتالیا پاموک کاله

در حقیقت پاموک کاله آنتالیا به دلیل وجود سنگ های آهکی متخلخل به قلعه پنبه ای شهرت دارد و همچنین آب های روان این منطقه باعث ته نشین شدن کانی های کربناتی شده که آن ها را به شکل تراس های طبقه طبقه در آورده است. این منطقه با رودخانه مندرس در تماس است و در نزدیکی دریای اژه قرار دارد و دارای آب و هوایی معتدل می باشد. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا ماه رمضان 94از سواحل زیبای دریای اژه به سمت پاموک کاله می آیند تا لحظات خوشی را سپری کنند. گفته می شود که حوضچه های آهکی این منطقه خاصیت درمانی نیز دارند و بری بیماری های قلبی , فشار خون , بیماری های پوستی , بیماری های گوارشی و... بسیار خوب است.

تور آنتالیا پاموک کاله



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: پاموک کاله آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,درباره آنتالیا,بازدید از آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 
 

هتل پرتو بلو آنتالیا

هتل پرتو بلو تور آنتالیا در ساحل "کنیالت" یکی از طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره  آنتالیا می باشد. در 8 کیلومتری هتل مرکز تفریحی آنتالیا قرار دارد. مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و  فرودگاه آنتالیا 22 کیلومتر از این هتل فاصله گرفته است. این هتل در سال 2002 برای مسافران تور آنتالیا ساخته شده است و در دامنه کوه های "بیدلر" قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، غواصی، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری اطفال مسافران تور آنتالیا، اتاق بازیهای کامپیوتری، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، سرویس کرایه ماشین، فکس و کپی، تنیس، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ، بازی دارت، کرایه دوچرخه، کانو، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، آسانسور، پذیرش، گاوصندوق، انبار بار و چمدان مسافران تور آنتالیا، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، لباسشویی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پرتو بلو آنتالیا

تصویر هتل پرتو بلو آنتالیا

تصویر هتل پرتو بلو آنتالیا

تصویر هتل پرتو بلو آنتالیا

تصویر هتل پرتو بلو آنتالیا

تصویر هتل پرتو بلو آنتالیا

تصویر هتل پرتو بلو آنتالیا

تصویر هتل پرتو بلو آنتالیا

تصویر هتل پرتو بلو آنتالیا

تصویر هتل پرتو بلو آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل پرتو بلو آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, معروف ترین هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 
 

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس تور آنتالیا در منطقه لارا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. هتل مجموعا 546 اتاق دارد. 1.4 میلیارد دلار برای ساخت این هتل هزینه شده است. در ساخت این هتل500000 قطعه کریستال، 10000 متر مربع طلا و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی برای مسافران تور آنتالیا به کار رفته است.  آکواریم این هتل با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی در رده بزرگترین آکواریوم های اروپا قرار دارد. همچنین استخر این هتل یکی از بزرگترین استخرهای اروپا برای مسافران تور آنتالیا به شمار میرود. در حدود 15 کیلومتری هتل مرکز آنتالیا واقع شده که این مسافت با وسیله نقلیه با صرف 20 دقیقه طی می شود. این هتل در سال 2009 میلای ساخته شده است. 

امکانات هتل شامل:

استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، تنیس روی میز، بدمینتون، باشگاه ورزشی، دیسکو، سینما، کلوپ کودک، پرستار کودک برای مسافران تور آنتالیا، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر، 8 رستوران(روسی، ترکی، مدیترانه ای، ژاپنی، تایلندی، فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل برای مسافران تور آنتالیا)، 10 بار، قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند و... می باشد.

 

 

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر لابی هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر هتل مردان پالاس آنتالیا

تصویر رستوران هتل مردان پالاس آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل مردان پالاس آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 
 

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت تور آنتالیا در منطقه کمر واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره ستاره آنتالیا می باشد. این هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است. فرودگاه آنتالیا در فاصله ۵۵ کیلومتری از  این هتل  قرار دارد. همچنین ساحل دریا در فاصله ۳۰۰ متری از هتل مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذيرش 24 ساعته، صرافي، سرویس کرايه ماشين، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز و سرپوشيده، ورزشهاي آبي، خدمات نگهداري اطفال، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي برای مسافران تور آنتالیا، کلوپ با DJ، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، مجهز به سیستم تهويه، بار، بوفه، فکس و کپي، تنيس، باشگاه ورزشی، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه برای مسافران تور آنتالیا و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آرماس ریزورت آنتالیا

تصویر هتل آرماس ریزورت آنتالیا

تصویر هتل آرماس ریزورت آنتالیا

تصویر هتل آرماس ریزورت آنتالیا

تصویر هتل آرماس ریزورت آنتالیا

تصویر هتل آرماس ریزورت آنتالیا

تصویر هتل آرماس ریزورت آنتالیا

تصویر اتاق هتل آرماس ریزورت آنتالیا

تصویر هتل آرماس ریزورت آنتالیا

تصویر اتاق هتل آرماس ریزورت آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرماس ریزورت آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, معروف ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 
 

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل مجموعا از 500 اتاق تشکیل شده است. همچنین در فاصله 29 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است. مرکز گلف ترکیه حدود یک کیلومتری این هتل قرار دارد. بعضی اتاق های هتل بالکن اختصاصی برای مسافران تور آنتالیا دارد و حدود 38 اتاق این هتل بدون بالکن می باشد. در فاصله 39 کیلومتری این هتل مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن آمفی تئاتر، سرویس کرایه اتومبیل برای مسافران تور آنتالیا، موسیقی زنده، اینترنت وایرلس رایگان، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، اتاق بازی برای مسافران تور آنتالیا، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، صرافی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، کپی و فکس، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان مسافران تور آنتالیا، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه و... می باشد.

 

 

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 
 

 

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور آنتالیا در منطقه بلك واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل در سال 2006 ميلادي ساخته شده است. مركز شهر آنتاليا در 45 كيلومتری این هتل قرار گرفته است. همچنین فرودگاه آنتالیا در فاصله 35 كيلومتری این هتل می باشد. این هتل مجموعا از 469 اتاق و ویلا تشکیل شده است. تمام اتاق های این هتل برای مسافران تور آنتالیا در متراژ 64 متر مربع می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سینما، سونا، جکوزی، مینی گلف، ساحل اختصاصی، پارک آبی، کافی نت، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، میز بیلیارد، ایروبیک، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان برای مسافران تور آنتالیا، سالن بدنسازی، زمین تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر استخر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر رستوران هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر هتل آدم و حوا آنتالیا

تصویر رستوران هتل آدم و حوا آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدم و حوا آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی تور آنتالیا در منطقه کمر احداث شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. هتل مجموعا 512 اتاق دارد. در فاصله 5 دقیقه ای از هتل مرکز کمر قرار گرفته است. در این هتل 6 رستوران بین المللی وجود دارد که در آن غذاهای شرقی سرو می شود.همچنین برنامه های شب ایرانی برای مسافران تور آنتالیا در آن برگزار می شود. در فاصله 45 کیلومتر این هتل فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. استخر هتل اورنج کانتی مساحتی به وسعت بیش از 5000 متر مربع می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، رستوران، گاوصندوق، بار، خدمات خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم، ساحل اختصاصي برای مسافران تور آنتالیا، استخر روباز، حمام تركي، سونا، جاكوزي و... می باشد.

 

 

تصویر هتل اورنج کانتی آنتالیا

تصویر هتل اورنج کانتی آنتالیا

تصویر هتل اورنج کانتی آنتالیا

تصویر هتل اورنج کانتی آنتالیا

تصویر هتل اورنج کانتی آنتالیا

تصویر هتل اورنج کانتی آنتالیا

تصویر هتل اورنج کانتی آنتالیا

تصویر هتل اورنج کانتی آنتالیا

تصویر هتل اورنج کانتی آنتالیا

تصویر اتاق هتل اورنج کانتی آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورنج کانتی آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

ساحل کمر آنتالیا

 

ساحل کمر آنتالیا

ساحل کمرآنتالیادر فاصله 35 کیلومتری آنتالیابرای دسترسی راحت تر و آسان تر به سواحل زیبای مدیترانه ساخته شده است. در این ساحل ساختمان های زیبایی واقع شده است که اکثرا سفید رنگ هستند و باعث زیبایی بیشتر این ساحل شده است. علاوه بر این ساحل کمر آنتالیادارای ویژگی ها و امکانات مدرن دیگری می باشد. این ساحل دارای آثار تاریخی و قدیمی نمی باشد و مسافران عزیز تور آنتالیا 94 که به این ساحل می روند از امکانات تفریحی آن استفاده می کنند , همچنین حمام آفتاب میگیرند و از لحظاتی که در این ساحل هستند نهایت استفاده را می برند و در آرامش استراحت می کنند. ساحل کمر آنتالیادارای رستوران های بین المللی و محلی بسیاری می باشد که با غذاهای متنوع و نوشیدنی های لذیذ و متنوع از مهمانان و مسافران عزیز تور آنتالیا 94 پذیرایی می کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کمر آنتالیا, معرفی آنتالیا, بازدید از آنتالیا, اماکن تفریحی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

آکوالند آنتالیا

آکوالند آنتالیادر یک منطقه ساحلی واقع شده که زیبایی منحصر به فرد و چشم گیری دارد. آکوالند دارای سرسره های آبی و استخرهای بزرگی است که گردشگران عزیز و مسافران تور آنتالیا عید 94 می توانند از آن ها استفاده کنند و لذت ببرند. نمایشگران واقعی این منطقه دلفین ها هستند که به جذابیت آکوالندآنتالیاافزوده اند. هنگامی که در اینجا موسیقی زنده برگزار میشود دل نشینی و صفای آکوالندچندین برابر می شود.

آکوالند آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آکوالند آنتالیا, بازدید از آنتالیا, معرفی آنتالیا, مراکز تفریحی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

ساحل آلانیا آنتالیا

ساحل آلانیادر فاصله115 کیلومتری و در قسمت شرقی آنتالیاقرار گرفته است. در حال حاضر این ساحل از معروف ترین و بهترین پلاژها و سواحل آنتالیامی باشد که دارایهتل های متفاوتی برای مسافران اروپایی و انگلیسی می باشد.از مهمترین و بهترین ویژگیهای ساحل آلانیا انتالیاآب و هوای بسیار خوب و دل پذیر آن می باشد. علاوه بر این مناظر زیبای طبیعی این ساحل به جذابیت های آن افزوده است. شن های سفید ساحل آلانیا آنتالیاباعث جلب توجه بیشتر مسافران تور آنتالیا نوروز 94 و گردشگران شده است. این ساحل پیشرفت زیادی در چند وقت اخیر داشته است و به صورت یک مرکز تفریحی شنا و قایق سواری خوب در آمده است به طوری که اکنون 250000 هزار قایق برای قایق سواری و لذت بردن مسافران عزیز تور آنتالیا 94 در ساحل آلانیا آنتالیاو بندر آن وجود دارد.

ساحل آلانیا آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل آلانیا آنتالیا, معرفی آنتالیا, بازدید از آنتالیا, اماکن تفریحی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

ساحل کنیالتی آنتالیا

ساحل کنیالتیدر قسمت غربی آنتالیاواقع شده است و دومین ساحل عمومی است. مردم این ساحل را با نام پلاژ کنیالتی می شناسند. این ساحل پوشیده از سنگریزه های سرسخت و بلند است. در اطراف ساحل کنیالتی آنتالیاهتل ها و رستوران ها و مناطق مسکونی هم دیده مسشود. این ساحل نسبت به ساحل لارا به مرکز شهر انتالیانزدیک تر است و تا بندر آنتالیا فقط 3 کیلومتر فاصله دارد. از ویژگی های خاص این ساحل این است که تمام مسافران تور آنتالیا 94 و گردشگران در هر سن و سالی چه بزرگ چه کوچک , چه پیر و چه جوان از این ساحل زیبا نهایت لذت را می برند. زیرا دارای یک پارک آبی فوق العاده است که بسیار هیجان انگیز است , علاوه بر این دارای یک استخر دلفین , رستوران , کافه های رو باز و همچنین یک شهر مینیاتوری است که تمام مناطق تاریخی ترکیه را 25 برابر کوچکتر نشان می دهد , یعنی در واقع ماکتی است که گردشگران را با این مناطق تاریخی تا حدودی آشنا می کند. از دیگر امکانات ساحل کنیالتیپارک جنگلی و زمین بازی است که باعث تفریح و راحتی بیشتر مسافران عزیز تور آنتالیا 94 شده است.

ساحل کنیالتی آنتالیا

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کنیالتی آنتالیا, معرفی آنتالیا, بازدید از آنتالیا, اماکن تفریحی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

هتل لارا پلازا یک هتل 3 ستاره است که تنها 10 کیلومتر تا مرکز شهر و 5 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. این هتل ساحلی بسیار زیبا است و مسافران عزیز تور آنتالیاکه مهمان این هتل هستند تنها 200 متر تا پلاژ خود فاصله دارند. هتل لارا پلازا متشکل از 73 اتاق با چشم انداز رو به دریا است که بسیار زیبا و دلنشین است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به حمام ترکی , استخر , جکوزی , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , سالن پینگ پنگ و والیبال و... اشاره کرد. علاوه بر این در رستوران این هتل سه وعده غذایی (صبحانه نهار و شام ) به صورت بوفه سرو می شود و مسافران تور لحظه آخری آنتالیابا اقامت در این هتل می توانند از طعم غذاهای لذیذ آن لذت ببرند.

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره لارا پلازا آنتالیا, هتل های 3 ستاره آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

هتل رویال سیتی لارا یک هتل 3 ستاره است که دقیقا در کنار دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد به همین دلیل دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد. این هتل دارای اتاق هایی تمیز با سیستم تهویه هوا , بالکن رو به دریا و تمام امکانات رفاهی لازم برای مسافران عزیز تور لحظه آخری آنتالیاکه در این هتل اقامت دارند می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز , سونا , حام ترکی و حمام آفتاب و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

مسافران خوش خوراکتور آنتالیابدانند که در رستوران این هتل می توانند غذای دلخواه خود را میل کنند و از طعم فوق العاده آن لذت ببرند. صبحانه این هتل به صورت بوفه است و انواع سالادها , دسر های سنتی و پیش غذاهای لذیذ را می توانند در کنار غذای خود که به صورت سلف سرویس است نوش جان کنند. علاوه بر این هتل رویال سیتی دارای یک کافه است در آن کوکتل های خوش مزه ای سرو می شود. مسافران تور آنتالیامی توانند با اقامت در این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند و طعم غذاهای خوش مزه را بچشند.

تور آنتالیا هتل رویال سیتی



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره رویال سیتی لارا آنتالیا, هتل های 3 ستاره آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

هتل دلفین کلاب یکی از بهترین هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا است و مسافران تور آنتالیا 94 می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.این هتل تنها 60 متر با ساحل و 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد.از مزیت های این هتل این است که ایستگاه های حمل و نقل عمومی درست جلوی درب هتل می باشد.همچنین فروشگاه و مرکز خرید در نزدیکی هتل نیز می باشد. هتل دلفین کلاب متشکل از 5 طبقه و 80 اتاق دوتخته و چهار سوئیت می باشد. این هتل در سال 2006 بازسازی شده و دارای یک باغ بسیار زیبا است که وقتی مهمانان عزیز وارد باغ این هتل می شوند از چشم آنداز زیبای آن لذت می برند.از امکانات هتل دلفین کلاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:استخر , سونا , سالن ماساژ , میز تنیس , حمام ترکی , الاکارت رستوران و.... . همچنین اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , میی بار , بالکن , تلویزیون و... می باشند. مسافران تور لحظه آخری آنتالیامی توانند از امکانات این هتل 3 ستاره و مجهز بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

 

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره دلفین کلاب آنتالیا, هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل هادريانوس آنتاليا

 

هتل هادريانوس آنتاليا  چهار ستاره

اين هتل در منطقه ي كالي قرار گرفته است كه به مساحت 760 متر مربع است و پوشيده از باغ و گياهان گوناگون است.هتل داراي امكاناتي از قبيل اتاقهاي لوكس،پاركينگ و اينترنت رايگان است.اتاقها مجهز به تلويزيون با ماهواره،پاركت،مبلمان،حمام با جكوزي و ميني تريا نيز هست.هتل تا بدر و ساحل درياي مرمر فقط پنج دقيقه فاصله دارد.همچنين مكانهاي تفريحي مانند دروازه هادريانوس ،كسيك مناره و پارك در نزديك هتل نيز واقع شده است. مسافران تورآنتاليا اين هتل را براي اقامت خود انتخاب مي نمايند.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل هادريانوس آنتاليا, معرفی هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل وو كرملين پالاس آنتاليا

هتل وو كرملين پالاس آنتاليا  پنج ستاره

هتل وو كرملين پالاس آنتاليا

هتل ووكرملين پالاس آنتاليا هتلي لوكس و با مجهز ترين امكانات هتل كه در 6 طبقه ساخته شده است هتل زيباي هتل ووكرملين پالاس آنتاليا تقريبا 850 اتاق دارد. هتل داراي همه امكانات براي اقامت ميهمانان و مسافرانتورآنتاليامي باشد. امكانات هتل شامل پذيرش به صورت شبانه روزي , مجهز به تهويه مطبوع , كلوب , صرافي كه بتوانيد مبادلات ارزي خود را در كوتاه ترين زمان انجام دهيد. روزنامه فروشي , رخت كن , آرايشگاه كه در طول اقامت نيز آراسته و مرتب باشيد , اتاق بازي , صندوق ويژه امانات , تئاتر , رستورانهاي متعدد كه داراي بخش غير سيگاري نيز مي باشند. اتاق مجهز كنفرانس , زمين بازي ويژه كودكان و پاركينگ . شما مي توانيد با پرداخت كمي هزينه بيشتر از سرو غذا در اتاق و خدمات پزشكي و امكانات خشكشويي نيز استفاده نماييد. اتاق هاي هتل داراي موكت هستند و اكثر هتل ها داراي بالكن با منظره زيبا و ديدني مي باشند. اتاقها داراي تلويزيون با شبكه هاي ماهواره اي , داراي اينترنت وايرلس با هزينه اي مجزا , حمام با لوازم سشوار و حوله مخصوص , مجهز به سيستم تهويه مطبوع براي ميهمانان و مسافران تور آنتاليا 94مهيا كرده است. هتل داراي امكانات ماساژ , سونا و حمام تركي و ورزشهايي براي سلامت و تندرستي مانند ايروبيك , تنيس روي ميز , بسكتبال , اسكواش , بيليارد , بولينگ , تيراندازي با تيرو كمان , دريانوردي , غواصي و قايق راني و موج سواري براي ميهمانان تور آنتاليا تدارك ديده است. هتل ووكرملين پالاس آنتاليا داراي سه استخر و پارك آبي ويژه كودكان و شش استخر ويژه بزرگسالان دارد. نزديك هتل غارهايي وجود دارد كه مي توانيد از اين غارهاي نيز ديدن نماييد. هتل ووكرملين پالاس آنتاليا 30 km  حدود 30 دقيقه از آنتاليا فاصله دارد.

هتل وو كرملين پالاس آنتاليا

هتل وو كرملين پالاس آنتاليا

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو كرملين پالاس آنتاليا, معرفی هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آدم و حوا آنتاليا

هتل آدم و حوا آنتاليا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتاليا

هتل آدم و حوا آنتاليا در منطقه بلك آنتاليا در سال 2006 ميلادي تاسيس شده است. هتل آدم و حوا آنتاليا داراي 469 اتاق و ويلا مي باشد كه بسيار تمييز و زيبا مي باشد. اكثر اتاق هاي هتل آدم و حوا آنتاليا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتاليا تا مركز شهر زيباي آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km مي باشد. هتل آدم و حوا آنتاليا داراي امكاناتي مانند : رستوران با غذاهاي متنوع و لذيذ , سرويس شبانه روزي , پارك تفريحي آبي , پرستار ويژه كودكان , كافي نت , استخر رو باز و سرپوشيده , سالن تنيس روي ميز , فروشگاه كه بتوانيد مايحتاج و سوغاتي تهيه نماييد. سينما , جكوزي ,اتاق ماساژ , حمام سنتي تركي و حمام بخار , آرايشگاه كه بتوانيد در مدت زمان اقامت نيز آراسته و مرتب باشيد , سالن بيليارد , ايروبيك و ساحل ويژه هتل مي باشد. مسافران تورآنتاليا از جمله مسافراني هستند كه اين هتل را براي اقامت خود انتخاب مي نمايند.

 

 

هتل آدورا گلف ريزورت آنتاليا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ريزورت آنتاليا

هتل آدورا گلف ريزورت آنتاليا در منطقه ساحلي بلك واقع شده است. در مجموع اين هتل داراي پانصد اتاق مي باشد. هتل آدورا گلف ريزورت آنتاليا تا مركز شهر آنتاليا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بين المللي آنتاليا 29 km  فاصله دارد.در نماي اصلي هتل ۳۸ اتاق بدون بالكن وجود دارد و ديگر اتاقها داراي بالكن ويژه مي باشند. هتل آدورا گلف ريزورت آنتاليا تقريبا در حدود يك km مركز گلف تركيه قرار گرفته است. امكانات هتل هتل آدورا گلف ريزورت آنتاليا : داراي رستوران با انواع غذاهاي لذيذ و متنوع مي باشد , صرافي كه مسافران تورآنتاليا مبادلات ارزي خود را در كمترين زمان ممكن انجام دهيد . آسانسور , مجهز به سيستم تهويه مطبوع , سرويس شبانه روزي , گاو صندوق , مركز تجاري براي خريد , ترانسفر فرودگاهي , جكوزي , ماساژ , حمام سنتي و تركي , سالن بدنسازي , اسكي روي آب , جت اسكي , ورزش قايق سواري , ايروبيك , شهر بازي ويژه كودكان , واليبال ساحلي , پينگ پنگ , اتاق بيليارد مي باشد كه مسافران تور آنتاليا 94 اكثرا از امكانات هتل استفاده خواهند كرد.

هتل آدورا گلف ريزورت آنتاليا

هتل آدورا گلف ريزورت آنتاليا

هتل الدار ريزورت آنتاليا

هتل الدار ريزورت آنتاليا چهار ستاره

هتل الدار ريزورت آنتاليا

هتل الدار ريزورت آنتاليا هتلي زيبا و لوكس مي باشد كه در منطقه كمر واقع شده است. همچنين هتل در مجاور ساحل مي باشد . هتل الدار ريزورت آنتاليا داراي سالن مجهز براي كنفرانس مي باشد كه مسافران تورآنتاليا مي توانند جلسات كاري خود را انجام دهند . هتل الدار ريزورت آنتاليا يك صرافي دارد كه مسافران تور آنتاليا 94 مي توانند مبادلات ارزي خود را در كمترين زمان انجام دهند . هتل الدار ريزورت آنتاليا داراي امكاناتي مانند : رستوران با انواع غذاهاي لذيذ و متنوع , مجهز به سيستم تهويه مطبوع , پذيرش به صورت شبانه روزي , تلويزيون ال سي دي با شبكه هاي ماهواره اي , حمام , سشوار , صندوق امانات , استخر سرپوشيده , سالن ويژه بدنسازي , استخر روباز , حمام سنتي تركي , پزشك در مواقع اورژانس , پاركينگ , فروشگاه براي تهيه مايحتاج و سوغاتي , و همچنين اتاق ماساژ مي باشد. مسافرانتورآنتاليااز جمله مسافريني هستند كه اين هتل را براي اقامت خود انتخاب مي كنند.

هتل الدار ريزورت آنتاليا

 

هتل الدار ريزورت آنتاليا

 

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل هاي آنتاليا, معرفی هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتلیا, هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل پامیرا آنتالیا

 

این هتل سه ستاره که در دویست متری ساحل است با میهمان نوازی سنتی خود پذیرای میهمانان است .هتل دارای استخر روباز بزرگ با امکانات مدرن ،تهویه مطبوع،حمام اختصاصی ،تلویزیون ال سی دی ،مینی تریا نیز هست .رستوران هتل با فضای باز و زیبا انواع غذاهای خوشمزه سرو می کند. هتل دارای پارکینگ اختصاصی سرویس رایگان اینترنت در اتاقها و مکانهای عمومی است. هتل پامیرا آنتالیا هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تور آنتالیا می باشد.


مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل پامیرا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیک آنتالیا چهار ستاره



هتل مجیک آنتالیا دارای امکاناتی شامل استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده در هتل است و همچنین گفتنی است که مسافران تور آنتالیا می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان بهره ببرند . از دیگر خدمات این هتل برای خانواده های عزیز زمین بازی کودکان میباشد تا خانواده ها بدون استرس از سفر خود لذت ببرند. همچنین پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد.

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجیک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کلوب سرا آنتالیا  پنج ستاره

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است . همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلوب سرا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد