بازار ونوس کیش
نوشته شده توسط : elham

بازار ونوس کیش

بازار ونوس جزء بازارهای قدیمی کیش قرار دارد که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع احداث شد. این بازار از 2 طبقه 310 غرفه تشکیل شده است. که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم آن اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های جزیره کیش برای مسافران تور کیش به حساب می آید. بازار ونوس تقریبا قدمتی 15 ساله دارد. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و بیشتر به فروش پوشاک و لباس های زنانه اختصاص دارد. این بازار نزدیک به بازار مریم می باشد.

 

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی

 

 

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


  

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


  

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


  

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


  

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


  

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


  

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

 


برچسب‌ها: بازار ونوس کیش, تور کیش, کیش
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم آبان 1393ساعت 13:2  توسط تور دبی  |  نظر بدهید

هتل های دبی

هتل رویال فالکون

هتل رویال فالکون

هتل رویال فالکون دبی یک هتل سه ستاره در منطقه دیره و خیابان صلاح الدین است که به مترو و فرودگاه بین المللی دبینزدیک می باشد. این هتل بسیار تمیز و پاکیزه می باشد و همچنین دارای طراحی کلاسیک است. از امکانات هتل رویال کالفون برایمسافران تور دبی می توان به موارد زیر اشاره کرد: سالن ماساژ , لابی , کا فی شاپ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه ایرانی و عربی , خدمات گردشگری , اینترنت پر سرعت , بار و برنامه های شاد در کلوپ های شبانه و...


 

هتل سیاج دبی

هتل سیاج دبی

هتل سیاج دبی در منطقه دیره و نزدیک میدان ساعت قرار دارد. این هتل سه ستاره تنها چند قدم تا مترو و فرودگاه بین المللیدبی فاصله دارد. نظافت به صورت تمام و کمال در این هتل رعایت می شود. هتل سیاج دبی از 61 اتاق و هشت اتاق زیبا و لوکس تشکیل شده است. اتاق ها کاملا نورگیر می باشد و فضای آرام و دل نشینی برای اقامت مسافران تور دبی دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر رو باز در بام هتل , لابی , رستوران با انواع غذاهای خوش مزه و لذیذ و متنوع , سرو صبحانه به شکل بوفه , آرایشگاه و... اشاره کرد.

 


هتل ارکید دبی

Hotel  Orchid

Hotel Orchid Dubai

هتل 3 ستاره ی Orchid در سال 1997 ساخته شده و شامل 7 طبقه می باشد و در منطقه ی دیره- رقه  برای اقامت مسافران تور دبیواقع شده است. این هتل امکاناتی بسیار عالی از جمله استخر, سونا, پارکینگ, جکوزی, لابی و تسحیلات اجاره ماشین در اختیار میهمانان قرار می دهد. داخل اتاق ها نیز مجهز به ایر کاندیشنر, تلویزیون, ماهواره, رادیو, خط تلفن, سشوار و یخچال می باشد. این هتل از میهمانان خود با غذاهای دریایی محلی در وعده های شام و ناهار پذیرایی می کند.

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار ونوس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: