سوال های متداول درباره هتل های مشهد
نوشته شده توسط : elham

نظرات درباره هتل مینو مشهد؟

 هتل مینو تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. این هتل در مجموع از 96 اتاق برای رفاه میهمانان تشکیل شده است. هتل مینو در خیابان امام رضا(ع) و مابین امام رضا 16 و 18 قرار گرفته که به حرم مطهر رضوی بسیار نزدیک است. همچنین هتل دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد. در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل فرودگاه و نیز در فاصله 20 دقیقه ای از آن راه آهن واقع شده است.

 از امکانات هتل برای مسافران تور مشهد 94 می توان به لابی، کافی شاپ، ماهواره، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، لاندری، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، نمازخانه و ... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از  نظرات مسافران درباره هتل مینو مشهد بازدید نمایید


کیفیت هتل هلیا مشهد؟

هتل هلیا تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره شهر مشهد می باشد. این هتل در مجموع از 85 اتاق و سوییت تشکیل شده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، لابی، فروشگاه، خدمات بیدار باش، رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ رایگان در لابی و... اشاره نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل هلیا مشهد بازدید نمایید.


هتل لاله مشهد چند ستاره است؟

هتل لاله تور مشهد 94 در گروه هتل های 3 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در سال 1374 افتتاح شده و دارای 101 اتاق و سوییت می باشد. در هر واحد این هتل 2 سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد. حرم مطهر رضوی در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. هتل لاله در خیابان کوه سنگی مشهد قرار دارد.

 از امکانات این هتل می توان به رستوران، لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، صندوق امانات، لاندری، خودپرداز، سالن کنفرانس، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، رم سرویس و... اشاره داشت.

 آدرس: مشهد، خیابان کوه سنگی، نبش کوه سنگی بیست و چهارم

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل لاله مشهد بازدید نمایید.


مشخصات هتل جواد مشهد؟

هتل جواد تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در سال 1389 افتتاح شده است. هتل جواد در مجموع دارای 105 اتاق می باشد.حرم مطهر رضوی در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. در این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه می گردد. این هتل در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان از لابی، رستوران، اینترنت در واحد، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، ماهواره، پارک کودکان، کافی نت، اینترنت در لابی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، گیم نت و... نام برد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل جواد مشهد بازدید نمایید.


آدرس هتل ایران مشهد؟

هتل ایران تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل 10 طبقه می باشد و در مجموع از 164 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل ایران در خیابان خسروی مشهد احداث شده است و یک بار در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان می باشد. این هتل دسترسی آسانی به حرم مطهر امام رضا(ع) دارد.

از امکانات این هتل می توان به رستوران، لابی، پارکینگ، تهویه، تلویزیون، آسانسور، سالن پذیرایی، تاکسی سرویس، اینترنت در واحد، کافی شاپ، صندوق امانات، تلفن، یخچال، کافی نت، خشکشویی، مینی بار و... می توان اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل ایران مشهد بازدید نمایید.


قیمت هتل آسیا مشهد؟

هتل آسیا تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در خیابان پاسداران مشهد واقع شده است. فرودگاه بین المللی 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل ایستگاه راه آهن قرار گرفته است. در ابن هتل در مجموع 157 اتاق وجود دارد. امکانات این هتل شامل آسانسور، لابی، سالن كنفرانس‌، صندوق امانات اختصاصی، خدمات خانه داری، صندوق امانات، آسانسور، استخر، سونا، جكوزی، پاركينگ اختصاصی هتل و... می باشد.

آدرس: مشهد، خیابان پاسداران، روبروی سینما قدس

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از  نظرات مسافران درباره هتل آسیا مشهد بازدید نمایید.


آدرس هتل الماس مشهد؟

هتل الماس تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره این شهر قرار دارد. در این هتل 176 اتاق برای رفاه میهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل در فاصله 100 متری از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. هتل الماس دسترسی خوبی به راه‌آهن، فرودگاه و بازارهای مشهد دارد. این هتل در خیابان امام رضا مابین خیابان های امام رضای 4 و 6 قرار گرفته است. همچنین فرودگاه در فاصله 25 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به لابی، اینترنت در واحد، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، بیلیارد، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات شخصی، استخر، سالن ورزشی و...

آدرس: مشهد، بین امام رضا 4 و 6

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل الماس مشهد بازدید نمایید.


نظرات درمورد هتل فردوس مشهد؟

هتل فردوس تور مشهد 94 یکی از هتل های 4 چهار ستاره مشهد می باشد. این هتل 8 طبقه در سال 1388 احداث شده است. در این هتل 96 اتاق و سوییت برای رفاه میهمانان وجود دارد. هتل فردوس در فاصله 300 متری از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم محسوب می گردد. رستوران این هتل 250 نفر و کافی شاپ آن 45 نفر ظرفیت دارد.

 امکانات این هتل می توان از کافی شاپ 24 ساعته، گشت درون شهری و برون شهری، سالن بیلیارد، صبحانه در بام هتل، اتاق بازی کودکان، اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها و... نام برد.

 همچنین اقامت کودکان زیر چهار سال در این هتل به صورت رایگان می باشد.

 آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا هشتم

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل فردوس مشهد بازدید نمایید.


امکانات هتل سروش مشهد؟

هتل سروش تور مشهد 94 جزء هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل در فاصله 300 متری از حرم مطهر واقع شده است.

امکانات هتل شروش شامل: رستوران، لابی، آسانسور، کافی شاپ، لاندری، رم سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، پارکینگ، فروشگاه، گشت درون شهری و برون شهری و... می باشد.

این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال نیم بها و برای کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می گردد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل سروش مشهد بازدید نمایید.


مشخصات هتل توس مشهد؟ آیا هتل توس هتل خوبی هست با نه؟

هتل توس تور مشهد 94 جزء هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل درسال 1388 میدان قائم مشهد ساخته شده است. حرم مطهر امام رضا(ع) در فاصله ای حدود 2 دقیقه از این هتل واقع شده است. هتل توس مجموعا دارای 44 اتاق و سوییت می باشد. در این هتل دو رستوران و دو کافی شاپ برای میهمانان در نظر گرفته شده است. رستوران الوند 120 نفر و رستوران دماوند 180 نفر ظرفیت دارد. در این هتل سالن ورزشی و مجموعه آبی و همچنین اتاق ماساژ نیز وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، آسانسور، لاندری، ماهواره، کافی شاپ، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، خودپرداز، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، اینترنت وایرلس، کافی و ... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل توس مشهد بازدید نمایید.


 مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: سوال های متداول درباره هتل های مشهد , معرفی هتل های مشهد , درباره هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: